Nya jobbskorna

Unnat mig ett par nya Birkenstock till jobbet. Mina gamla skor var rätt nästy, de luktar inte så gott efter ett tag. Hade presentkort på Åhlens, så blev helt enkelt den färg som fanns på rean. Så numer glider man runt i ett par mörkgråa Birkenstock. Himla fräsigt!

(null)
550:- på rean.

(null)
I den softare modellen.

De är ju rätt dyra, ordinarie pris 1100:-. Jag har testat andra modeller, billigare. Och jag kan väl inte påstå att det är så stor skillnad egentligen. Men dessa vet jag ju SKA vara bra! Det var ju då 50% rabatt, så det kändes ändå värt!
ajlimullersandvik.blogg.se
2020-01-21 @ 11:01:27
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

De är supersnygga också :) Min syrra har också äkta birkenstocks, jag har fejk och mina fejk är inte alls lika bra X)

Svar: Det kanske är lite skillnad trots allt! :) Är himla nöjd med mina nya skor. :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0