På bättringsvägen..

Sov ändå helt okej inatt. Satt och sov i soffan, då trycket ökade så fort jag la mig ner. Kunde ligga ner och sova framåt morgonen. Trycket finns kvar även nu dock. Men jag mår okej! Är såklart hemma från jobbet idag, men tänkte försöka jobba i morgon. Ville jobba halvdag, men det får bli hela dan. Får hoppas jag orkar det bara.

Nöter soffa idag. Har suttit lite med Eltons fotobok. Han fyller 1år om en vecka, helt galet! Har en rabattkod som går ut 3/2, som ger 50% rabatt på en fotobok hos Önskefoto. Perfekt! Har fotat över 2000 bilder på Elton under året, så är en del att gå igenom!

(null)
Fotobok in the making.

Annars är min dag vila vila vila. Alexander och Elton är hemma, men just nu sover vilddjuret. Så vi kikar Alla mot alla från igår.

Hoppas ni får en fin tisdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0