Apple watch

Asså velandet inför köpet av en Apple watch.. blir så trött på mig själv ibland! Men nu är den inköpt. Fick lite panik till en början. Inte van att bära klocka (jobbat inom vården). Men det har släppt nu tack-å-lov!

Vad ska jag då ha denna sjukt dyra pryl till? Först å främst som en hjälp att peppa mig med träning å sånt. Jag har en del preggo-kilon (som jag nu egentligen inte längre kan skylla på graviditet!) som jag behöver kapa. Man är ju en tävlingsmänniska, å tror verkligen att jag kommer bli liite mer pepp på att röra på mig nu mha klockans alla hälsofunktioner.

En annan bra grej med den är att jag kan se notiser om sms osv enkelt. På nya jobbet kommer jag inte ha tid till å ha koll på min telefon på samma sätt. Så detta underlättar om tex förskolan hör av sig.

(null)
Peppen!

(null)
Så jävla smart!

Det blev tillslut iaf en series 5, 44mm, silver aluminium med enbart GPS. 5390:- kostar den varianten. Som hittat?!

Är so far jättenöjd! Väntar nu på ett extra armband samt skärmskydd. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0