Service & hörseltest

Alex startade dagen med att lämna in bilen på service. Skulle ha gjorts för längesen, men vi sköt på det pga corona (längtar till den dagen en inte längre kan skylla på corona!). Så han gick upp i ottan. Bilen var klar vid lunch, så han å Frallan gick å hämtade den och for sen till BVC. Frank vägrade hörseltestet igår, så vi fick en ny chans idag. Å det gick tillslut med godkänt resultat. Skönt! Alex triggade helt enkelt Franks tävlingsjävul, och med löfte om en present så gick han med på’t!

Så det var deras dag typ. Jag drog till gymmet när A kom hem från bilverkstan. Körde i cirkelgymmet och sen en stund på crosstrainern. Efter lunch sen hade jag tid hos "min" frisör för att färga fransarna. Asså hon är verkligen såå härlig! Hade lätt kunnat gå till henne varje månad om det inte var för att jag nu vill spara ut håret. Så så duktig och supertrevlig! Salongen ligger här i Annedal, sök på Beauty by Spanowsky om ni är nyfikna!

Jag och E tog sen en prom till Blocks. Jag var på jakt efter pärlor med siffror på. Hittade tyvärr inget, varken på Panduro eller Lekia. Så beställde från en webshop istället. Har ett litet projekt jag ska dra igång här under sommaren. Mest på kul lixom.

Kvällen har vi inte gjort nåt spec egentligen. A kikade fotbollen på TV. Vi rev av ett avsnitt Advokaten å. Bara 2 avsnitt kvar på säsong 2 nu. Rörigare än nånsin typ!

Nu är det dags att sova. I morgon ska vi till Skansen.

Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0