Första dagen avklarad!

Känns skönt att kunna bocka av första jobbdagen på Synsam. Himla pirrigt, såklart. Men det känns bra! Denna veckan är jag i butiken på St Eriksplan, en av de större butikerna i Stockholm. Blev väldigt väl omhändertagen, så det känns bra!

(null)
Märklig känsla att vara "Ny på jobbet"!

Slutade kl 17. For då förbi Åhlens å fixade sommarpresent till förskolepersonalen. Jag hade tagit på mig att samla in pengar till det. Blev ett litet kit med choklad och presentkort. Tyvärr blir det ju ingen regelrätt sommaravslutning i år, men pedagogerna förtjänar att avtackas ändå!

(null)
Presenter till förskolepersonalen.

Ikväll sen har vi gjort typ ingenting. Är rätt slut efter jobbdagen, så ska strax bädda ner mig. Jobbar 9-17 i morgon (har lite kortare dagar för att kunna sitta hemma och jobba lite under veckan). Sen är jag ju "ledig" igen med Elton. Rätt skönt att bara jobba tvådagars-veckor! Kommer köra på med det under juni för att sen vara ledig på heltid juli&augusti. Sjukt för övrigt att det redan är juni!

Nej, dags för tandborstning å sen sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0