På andra sidan

Känt mig helt överkörd hela veckan. Börjar känna mig som mig själv nu igen. Dock gör sig graviditeten påminnd, sjukt hur "ärrad" kvinnokroppen blir efter en graviditet. Eller, egentligen helt rimligt mtp den påfrestning en graviditet och en förlossning är. Varning för tmi men med ojämna mellanrum får jag besvär av en liten hemorrojd i röva. Nu är det typ värre än nånsin. Asså den smärta jag kände påvägen hem från Coop, Madre Mia! Kunde typ inte sitta ner, kändes som att röven skulle sprängas. Köpte nå stolpiller på Apoteket, håll tummarna för att det hjälper nu!

Som sagt, kanske too much info, men vafan ett pajjat rövhål är ju inte helt ovanligt efter en grav.

Vi har även hunnit med lite lekpark idag. Å ikväll har vi grillat härhemma. Ikväll ska kidsen komma i säng i tid, så hinner vi kanske se nån film eller så. Jag skulle också behöva komma i säng i tid. Har sovit så dåligt den senaste tiden. Mkt som snurrar i skallen. Funderar seriöst på att köpa ett tyngdtäcke. Svindyrt, men det verkar ju hjälpa mot orolig sömn. Ah, får suga lite på den!

(null)
Lite lekparkshäng. <3

(null)
Fyra buketter blev till två! Älskar snittblommor!

Dags att få Elton i säng. Trevlig lördag!

Anonym
2020-05-30 @ 20:04:18

Älskar att du är så öppen med detta! :D /fellow rojjdare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0