Sjukstuga & visir

Alex och Frank är fortfarande kraxiga efter helgen. Alex har feber å skit, och hostar. Så vi har beställt ett corona-test till honom. Lämnade en pigg E på föris, men han blev hemskickad efter nån timme. Får se hur länge jag står emot bacillerna!

(null)
När man är sjuk får man äta glass!

Idag har jag använt visir för första gången i arbetet. Fick frågan i söndags av en kund varför jag inte använder visir. Svaret är helt enkelt att min arbetsgivare inte anser att det är nödvändigt efter de riktlinjer som finns från FHM. Dock hade vi visst tillgång till det ändå i en av "mina" butiker, så idag åkte visiret på! Kändes lite skumt, men ändå helt ok! Har beställt ett eget nu, skönt att ha ett personligt!

Ligger i soffan nu å kikar Paradise hotel. Ska strax bädda ner mig. Elton fick lite krupp här ikväll å. Lilla skrutten, ska alltid bli så påverkad av sina förkylningar. Går verkligen snabbt för hans luftrör att rossla igen. Jag hoppas att det inte blir värre under natten. <3

Planen är iaf att kunna jobba i morgon. Alex får hålla ställningarna härhemma.

Nu, sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0