Update såhär 10 dagar senare..

Dagarna bara försvinner! Trodde jag hade skrivit i helgen, men nej, senaste inlägget är från 10 dagar sen. Det händer väl egentligen inte så mkt i livet just nu. Vardagarna rullar på. Livspusslet får vi ihop rätt bra ändå, dock med typ minimalt med fritid. Men vi mår bra, barnen mår bra. <3

Elton utvecklas i taketfart just nu. Han kan siffror, han kan namnet på alla Babblare. Han är så så duktig verkligen. MEN! Han har börjat bitas, och puttas och vara fysisk i sitt agerande. Efter att ha hört mig för lite verkar det vara en rätt "vanlig" sak i hans ålder. I hans utvecklingsfas. Vi försöker ta in, avleda osv. Jag hoppas att det lugnar sig!

Idag har jag varit i Blocks å jobbat. Blev sen ett Skivstångspass på Friskis. Riktigt gött! Ligger i soffan nu å kikar Paradise hotel. Lagom chill kväll.

Ja, lite update från livet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0