Jobb & lite lekpark

Helgen har kommit å gått. Jobbade i lördags, 10.50-17.35. Konstigaste arbetstiden! Men dagen gick fort! Var fullt ös i butiken verkligen. Nu är äntligen de mest nödvändiga igång i butikerna, så vi äntligen kan beställa glas till folk! Å nu ska jag äntligen beställa glasögon till mig själv å! Hejja!

Resten av helgen har varit lugn. Eller, det är ju konstant kaos här hemma. Men ni fattar! I förmiddags var vi på Friskis och tränade hela familjen. Blev faktiskt ett helt ok pass. Kul å få träna tillsammans, blir ju inte så ofta. Efter lunch var vi ut en sväng. Hämtade ett paket på Direkten och lekte en stund på en av förskolegårdarna här i området.

(null)
Lite rutschkana!

(null)
Min stora! <3

Blev lite fiskpinnar till middag, riktigt gott! Sen har vi bara tagit det lugnt. Eller, jag släpade med mig Elton ut på en kvällsprommis till Willys. Köpte lite mellis till kommande arbetsvecka. Smoothies och kvarg.

Alex håller på och nattar Frank nu. Sen ska vi se klart en Beck-film. Behöver komma i säng i hyffsad tid ikväll sen!

Hoppas ni haft en fin helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0