Redan torsdag?!

Veckan har gått jättesnabbt, men samtidigt pågått i en evighet. Vi har fortfarande problem med datorerna på jobbet. Men vi kör på så gott vi kan! Vi har verkligen underbara och förstående kunder hos oss! Jag själv hade inte varit lika förstående asså. Men det är en annan sak! :D
 
Har varit i Blocks och Sundbyberg denna veckan. Har tyvärr bara kommit iväg å tränat en kväll denna veckan, dvs idag. Jaja, den bästa träningen är ju den som blir av.
 
Livet i ekorrhjulet rullar annars på. Jag rattar morgonen och lämning, medans Alex stiger upp i ottan. Han tar hämtning och rattar middag till grabbarna. Å jag trillar in där på tidiga kvällen nångång. Änsålänge känns det upplägget ganska bra ändå. Grabbarna går på föris 8.30 (8 ibland!) till 16.30, Jag tycker inte att halv fem är jättesent, men idag var barnen sist kvar på förskolan. Så sjukt. Frank tyckte dock att det var rätt skönt att ha förskolan för sig själv! Men asså hur tidigt hämtar folk?! De kan ju inte jobba heltid om man har tid att hämta innan 16 på dagarna. Är säkert många som jobbar hemifrån numer, så då kan de väl hämta tidigare. Bara för vi har jobb där man är på jobbet när man jobbar!
 
Jaja, jag är inte bitter för det!
 
Så skönt att det snart är helg. Jobbar dock på lördag, men det känns okej! I morgon ska jag klippa håret å. Sjukt pepp på det! Ska förhoppningsvis kännas inte lika risigt. Så fort mitt hår börjar bli långt och slitet så tovar det ihop sig jättelätt. Får typ dreads i nacken. Det ska bli skönt att slippa!
 
Nu borde jag sova. Typ för längesen. Men det är rätt najs att sitta uppe när resten av huset sover.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0