Vaccination, jobb, å nu är det fredag!

Jag har varit å vaccinerat mig mot säsongsinfluensa. Har gjort det de senaste åren. När jag jobbade på St Eriks fick vi det gratis på jobbet. Nu på Memira får vi lämna in kvittot som ett utlägg lixom, himla värt! Slank förbi ett vaccinationsställe inne i stan på lunchen igår. Sprutan kostade bara 295:-, sjukt värt!

Annars har veckan gått till att jobba. Vi har det väldigt lugnt just nu. Många obokade undersökningsslotar. Passar på att städa och röjja lite på jobbet, det behövs verkligen! Idag unnade vi oss en lunch på lokal för att fira att vi klarade målet för november, så himla kul!

Så skönt att det är fredag nu. Bäddat ner mig i sängen, resten av familjen snarkar sen länge. Kvällen har bestått av god mat och På Spåret. Svåra resmål denna veckan asså!

(null)
All time low..

Dags att stänga denna veckan då! Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0