Avrundar helgen i soffan

Vaknade med halsont igår. Så var bara å kasta in handduken. Elton blev hemringd från förskolan å. Frank har varit hemma hela veckan med snorig näsa. Så var väl bara en tidsfråga. Har lämnat Corona-test idag, hoppas jag får svar snabbt. Känner mig helt okej idag, lite huvudvärk och trött. Och lite halsont.

Har inte gjort så värst mkt idag. Kikade Spåret och sen andra halvlek av handbollen. Ligger å slötittar lite TV medans Alex nattar en övertrött Frank. Elton sover sen en stund tillbaka. Tror ni han bjuder på sovmorgon i morgon?

Annars då? Är lite orolig att det faktiskt är Covid jag har. Är väl bara å försöka kurera mig så mkt det går och hoppas på det bästa! Vi kommer mao hålla oss hemma i helgen. De lär väl analysera prover även på helgen va? Vore skönt att få svar innan måndag.

Jaja, hoppas att ni mår bra iaf!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0