Helgjobb & ny parfym

Idag har jag jobbat i Bromma Blocks. Dagen flöt på riktigt bra! Vi var en säljare till mot förut, och det gjorde verkligen skillnad! Dagar som denna är det riktigt kul å jobba! Goa kollegor, nöjda kunder i butiken. Jag trivs verkligen!
 
Gick en snabbis i butiker på lunchen. Eller butikEN snarare. Inne på Åhlens blev det lite spontanshopping. Hittade en Marc Jacobs-parfym som luktar såå gott! Den parfym jag har idag (The Beat från Burberry) har slutat tillverkas, så är på jakt efter något nytt. Parfymen var på 50% (ordinarie pris 850:-, är inte det sjukt dyrt?!) så slog till. Bara sådär! Köpte även en palett med ögonskuggor, så nu har jag slängt alla gamla skuggor som jag haft i flera flera år. Denna palett har verkligen alla färger som jag isf använder, så den är verkligen perfekt. Även den var på rean. Blev även en ny foundation.

(null)
Dagens fynd på Åhlens.
 
Kom hem för en stund sen. Alex är iväg ikväll, så är själv med grabbarna. Planen är att få Elton i säng i hyffsad tid, så kan jag och Frank ha en myskväll i soffan.
 
Trevlig lördag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0