Att samtidigt sörja det man lämnar

Familjen AB har tagit många steg framåt den senaste tiden. Alla frivilliga, samtliga till något vi anser är bättre.

Kan man samtidigt sörja det man lämnar? Utan att kasta skit på det man går till?

Jobbar mina sista dagar på Synsam, en vecka kvar innan det är till ända. Jag ser verkligen fram emot att börja på Memira. Samtidigt sörjer jag verkligen det jag lämnar. Mitt år på Synsam har verkligen varit lärorikt på många sätt. Jag har fått en boost jobbmässigt, självförtroendemässigt. Har verkligen trivts bra! Å gänget jag fått jobba med nu på Erikslund är verkligen grymt!

Jag kommer verkligen sakna Synsam. Idag var regionschefen förbi i butiken. Hon lät hälsa att jag är välkommen tillbaka när jag vill. Det bra att lämna något med dom orden. Antar att jag gjort ett hyffsat bra jobb då iaf?!

Men var sak har sin tid.

En vecka kvar. Sen väntar ett lååångt sommarlov. DET ser jag fram emot massor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0