Tuff natt

Vaknade kring midnatt av att Elton kruppade. Väckte Alex å gick ut på altanen och satte oss. Upprätt läge och friskluft brukar göra susen nämligen. Det lugnade sig något så efter en timme ish kunde vi lägga oss igen. Elton och Alex inne i vår säng och jag la mig i Eltons säng (i hopp om att få några timmar på sömnkontot). Vaknade dock upp i min egen säng, har väl halvt gått i sömnen och lagt mig igen.

Jobbade idag. Sjukt trött, men var bara å kriga på. Framåt eftermiddagen hörde Alex av sig att E blivit sämre igen med andningen. Då jag hade bilen fick jag brumma hemåt och plocka upp E och fara till akuten. Blev hänvisad till barnakuten (visste inte ens att Vås hade en sådan?!). Där fick vi hjälp relativt fort tack-å-lov. E fick inhalera lite koksalt/adrenalin och fick kortison för långtidsverkning. Vi var hemma sen vid 18-tiden.

(null)
En fredagseftermiddag på barnakuten.

Har nattat E nu. Övertrött och ledsen resulterade i lite krupp, men har lugnat sig nu. Han sover äntligen och jag tänkte göra detsamma.

Ta hand om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0