Öroninflammation

Har varit en vecka i isolering. Båda barnen blev sjuka förra helgen. Började ordna upp sig, men Elton åkte på ett bakslag och fick öroninflammation. Så har varit en tuff helg med typ noll sömn. Stackarn har haft så ont! Vi varvar med ipren, alvedon, örondroppar, hostmedicin, nässpray, nässkölj. Vilken jävla kämpe han är asså! <3

(null)
Förra helgens besök på barnakuten pga krupp.

(null)
Å besöket denna helg pga öroninflammation.

Fan va det är drygt när barnen är sjuka. Speciellt nu under min "inskolning" på jobbet. Missade två dagar med optiker förra veckan, och veckan som kommer är min sista med handledning. Från 27/9 är jag on my own. Alexander har ju också precis börjat på nytt jobb dessutom.

Men det är ju bara så, man får släppa allt när det kommer till barnen. Det finns ju såklart inget annat. Dom kommer alltid komma först.

Men jag tycker ändå att det suger getpung när de är sjuka! Aldrig kul å vara sjuk lixom.

Jaja, ny vecka i morgon. Frank är tillbaka på föris, Elton får vara hemma tills febern är borta och han sover bra på nätterna. Så ja, lär nog bli lite vab även kommande vecka mao.

"Man måste gilla läget, gilla-la-la läget!"

Ungefär så!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0