Ny vecka

Andra advent har passerat, december går verkligen så himla fort! Varit en jättemysig helg med besök av barnens ena faster. Sån lyx att få vara en extra vuxen tillgänglig. Grabbarna har verkligen maxat sin helg. Hunnit med att julbaka lite, besökte julmarknaden på Karlsgatan 2 (den var sådär asså!) och lite lekparkshäng. Även tittat på Ensam hemma 1 & 2, ingen jul utan den filmen.
 
Känner mig halvredo att ta mig an en ny vecka. Sovit dåligt inatt, känns som jag alltid gör det just sön-mån. Känner mig dock relativt pigg ändå. Lite jobb väntas i vecka. Förhoppningsvis lite träning. Sen har vi handboll, besök hos tandis och julaktivitet med jobbet på agendan.
 
Blir nog en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0