Att ångra sig

Jag vet inte riktigt hur det blev såhär. Att vi köpt en sänggavel som ingen av oss egentligen ville ha. Vågade tillslut erkänna för Alex igår att jag inte tycker om den. "Men jag vill inte heller ha den!". Försöker bli klok nu på om vi får lämna tillbaka den eller ej. Den är ju oanvänd, emballaget den kom i tog de ju med sig, men vi får väl bara slå in den i något igen. Sen är ju frågan huur vi ska få iväg den till Mio igen. Kan de kanske komma å hämta den (mot betalning såklart!)?! Frågorna är många, ångesten över att ha spenderat massa tusenlappar i onödan är inte kul. Men den känns inte bra asså!

(null)
Grå gavel, mot grå vägg.

Har engagerat hela min Instagram i gavel-gate. Många har skrivit att vi kan väl måla om. Nej. Det är en tapet som sitter, som vi gillar. Så den stannar. Jag har nog landat i att bygga en egen sänggavel av träribbor. Jag vill få in lite naturmaterial i sovrummet helt enkelt. Fått lite tips och inspo på Instagram. Verkar inte vara alltför svårt ju!

(null)
Något sånthär vill jag ha! Så himla fint!

Har googlat sönder mig på sänggavlar. Vi får väl stå utan nu ett tag, får bli vårens projekt att ratta ihop en såndär. Kan bli kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0