Update från karantänen

Vi mår ändå helt okej härhemma. Alla fyra uppvisade symtom ganska omgående. Just nu är alla feberfria men vi hostar och snörvlar. Grabbarna är pigga, så är svårt att få vila själv. Men vi kämpar på helt enkelt!

Igår gick Alex ut en stund med Elton. Vi håller oss såklart undan andra människor, men lite friskluft behövdes! Å grabbarna behövde ett brake från varandra. Elton är busigare än nånsin. Riktig liten retsticka.

Vi kikade nya Beck-filmen igår. Den var riktigt bra! Ändå rätt hög nivå på säsongens filmer.

(null)
Nya Beck-filmen.

Vi har lämnat pcr-tests nu också bådatvå. Svarstiden är 3-4 dagar, så borde komma framåt mån/tis.

Min smak försvann igår å. Så himla konstig känsla. Jag känner lite smak, typ eftersmaken. "Primär"-smaken finns inte riktigt där. Jag känner att något är typ starkt, eller beskt. Men inte salt eller sött (helt värdelöst att äta godis igår!!). Jag hoppas att det kommer tillbaka!

Idag är det söndag. Vi ska väl försöka komma ut å få lite friskluft. Annars är det vila som gäller.

Hoppas ni håller er krya därute. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0