Rensat & handboll

Söndag. Fick ett ryck å rensade bland barnens leksaker. De har typ haft allt de leker med i vardagsrummet i deras lilla lekhörna. Men där ska det in en julgran snart, så saker måste bort. Å nu plötsligt så blev aaaallt mamman ville rensa bort jättekul å leka med. Så ja, det blev inte så mkt bortrensat, men flyttat på. Barnen börjar mer och mer vara bekväma med att leka på övervåningen, så kändes som att det var dags att flytta upp mkt av leksakerna. Blev bra!

Eftermiddagen sen har jag spenderat i Västerås Arena. Tog en promenad dit då Alex behövde bilen till Franks handboll. Var en rätt lagom promenad, tog ca 20min. Matchen jag satt på var damerna mot Skövde i ATG Svenska cupen. VI vann tillslut. För min del gick det helt ok!

Ligger nerbäddad i sängen nu å kikar Beck på TVn. Dags att avrunda denna söndag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0