Pissdag

Så jobbigt på fsk idag. Frank vägrade lämna min famn. Han vaktade mig verkligen. Han blev ledsen när han märkte att jag var påväg att gå. Han grät. Jag grät. Så jobbigt! Pratade lite med en av pedagogerna, så känns ändå lite hoppfullt. I morgon ska Alex ta fsk, jag ska jobba. Är kanske bra att det blir en liten förändring.

Hann med lite ärenden nu innan lunch, bland annat var jag in till stan för å förnya mitt körkort. Tröstshoppade sen på Lindex. Blev två tröjor till F.

(null)
129:-/99:-, båda från Lindex.

Sitter nu i soffan. Ätit lite lunch. Ska försöka vila en stund. Ska hämta F om nån timme typ. Hoppas att han haft en okej dag iaf! Blir nog en lugn eftermiddag sen. Om han sovit okej går vi kanske en liten promenad i området. Får se hur han känns!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0