Planeringsdagar på Gimo

Har varit iväg med jobbet tors-fre. Vi åker på sk "planeringsdagar" en gång per år. Denna gången for vi till Gimo herrgård utanför Uppsala. Varit två givande dagar. Jag hade skickat in ett önskemål/förslag till sektionschefen, och det antogs rakt av. Fick tillochmed stå inför hela gruppen å berätta om mitt förslag. Gruppen bestod alltså av allt från läkare till administratörer. Lite pirrigt, men det gick bra! Kul när man får gehör för sina förslag!

En annan, viktig, sak med dessa dagar är maten! I år var den bra! Då jag är preggo fick jag vegetarisk carpaccio, gjord på rödbeta. Asså såååå gott!! Sen var det vit fisk till varmrätt, den var helt ok!

(null)
Dukat för middag!

(null)
Vegetarisk carpaccio.

Idag är det fredag. Vi var klara vid 11-tiden. Hade flirtat in mig hos Andrea, som åkte egen bil, så vi for så fort vi var klara. Skönt å komma hem i god tid. Har ätit lite lunch, ska gå och hämta F om en stund. Längtar efter min lilla plutt! <3

Kvällen kommer iaf att bli lugn. Jag ska jobba extra på akuten i morgon. Annars ser helgen rätt lugn och oplanerad ut.

Trevlig fredagskväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0