Afternoon tea

Idag har jag och Elton varit hemma hos min kollega Maria på Afternoon tea. Hon hade bakat massa godsaker, så himla duktig! Godast var nog kärleksmumsen, asså bästa kakan. Blev en hel del skvallrande, blir lätt så när 6 tjejer ses. Maria lämnar St Eriks snart för nya äventyr, kommer sakna henne som kollega!

(null)
Fina Maria!
 
Jag och Anneli tog sällskap hemåt sen. Vi tog en promenad längs Årstaviken mot Gröndal, och hoppade på Tvärbanan där. Himla skön promenad. Älskar att våren verkar vara här för att stanna!

(null)
Promenad i mina gamla hoods.
 
Vi kom hem för en stund sen. Alex har varit i Vallentuna och hämtat Frank (som haft en topp-helg hos farmor&farfar). Resten av kvällen blir lugn. Vi tänkte nog se Mästarnas Mästare om en stund, å sen försöka komma i säng i skaplig tid.
 
Ha en fin söndagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0