Att vända på skutan

Hade en pissnatt. Stökig E som bara låg och stånkade. Gaser, skulle jag tro. Jag har så svårt att somna om när jag varit uppe och matat honom på nätterna. Å det blir inte bättre av att han ligger å låter i sömnen. Så inatt fick jag PANIK. Det kröp i hela kroppen. Väckte Alex som fick ratta E, jag gick och la mig inne hos Frank (SÅ glad att vi köpte en "vuxensäng" till honom!).
 
Därför hade jag noll förhoppningar om denna fredag. Vaknade dock upp till solsken, en GLAD Frank som stökade bara lite. Lämningen på föris gick jättebra (vi har haft en period med tuffa lämningar igen). Jag och E hoppade på bussen till Solna C (SÅ glad att jag "hittat" en buss som går dit, som bara tar 15min), för att gå på ett Mamma Jympa-pass. Åker ju gärna buss till saker då det inte kostar något när en har vagnen med sig. Passet var bra! Svettigt. Skönt att bli fysiskt trött. Träning är såå nyttigt verkligen! Elton sov genom hela passet. Älskar min bebis för det! <3 Nya Friskis i Solna är fö sjukt nice! Man fick ta med vagnen in i gymmet. Stort och fräscht. De har många mamma-pass denna termin, det gillas! De har spinning, skivstång och jympa.
 
Kom hem för en stund sen. E sover i vagnen. Jag har duschat och sminkat mig. Ska äta lite lunch, rester från igår. Ska hämta Frank på föris om nån timme. Vi hänger nog ute en stund då, våren är tillbaka!

(null)
Jag å lillplutten! <3
 
Det blev en väldigt bra fredag trots allt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0