Glad Påsk

Var en förväntansfull kille som knallade till föris imorse. Blev såå förvånad att han gick med på att ha sjal och få prickar sminkade i ansiktet. Min lilla påskkärring! <3

(null)
Så himla göllig!

De hade haft påskäggsjakt och ätit påskmat till lunch. Lilla hjärtat, hade haft på sig sjalen hela dan. Man smälter ju!

Jag och E fick besök på fm idag. Min kollega och vän Mirjam kom förbi med sin Eli. Vi fikade och pratade lite strunt en stund. Så mysigt! De for vid lunch. Jag åt rester och tog sedan en långpromenad i solen. Asså vädret! <3

Hem, dusch. Mötte upp A efter jobbet, å gick å hämtade F på föris. Vi handlade en snabbis, jag hämtade ut ett paket, å sen lekte vi en stund på granngården. Blev sen tacos till middag, mums!

(null)
Elton hänger mest bara på!

Ligger nu nerbäddad i sängen. Kidsen sover, jag ska nog göra detsamma. Skärtorsdag i morgon, sen väntar en långhelg med familjen. Underbart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0