Mamma-träning

(null)
Dags att bli stor och stark!

Startade dagen med ett Mamma-pass på Friskis. Första träningspasset efter graviditeten. Hade noll förväntningar på mig själv, men det kändes förvånadsvärt bra! Så skön känsla att känns en fysisk trötthet. Jag hoppas på att kunna få till 3 träningspass i veckan nu under april månad. Denna veckan har jag bokat in mig på Inspiration mamma på onsdag och Skivstång mamma på fredag.

Har tagit en dusch nu, och löst av Alex. Han åkte till Coop för veckohandling. Efter lunch ska jag bege mig in till stan för å hälsa på på jobbet. Ska på medarbetarsamtal med min chef. Är ju lite speciellt att göra sånt när en inte jobbar, men är ju alltid bra å stämma av lite.

Hopps ni får en fin start på veckan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0