Max&Rebecca

Igår var jag, Alex och Elton på bröllop. Ett sjukt ballt sådant! Max&Rebecca gjorde verkligen sin grej av det hela, och firade det hela med en sjukt stor FEST! Vi var i Skyddsrummet på Söder, riktigt ball festlokal. Kvällen bjöd på vigselcermoni, mingel, tal, lekar, mat, dryck. Vi hade ju Elton med oss, å han skötte sig exemplariskt! Han åt vid 20-tiden, sen slocknade han i vagnen och sov i typ 3h. Han stod parkerad mitt i sorlet, med hörselkåpor på och sov såå gott! Vi turades om att kika till honom så vi hade bra koll. Typ världens bästa bebis!

(null)
Mina fina pojkar! <3

(null)
Så fina! <3

(null)
Elton redo för party..

(null)
..men somnade ganska snart!

(null)
Bröllopspresenten ifrån oss. En Datum-tavla.

Kvällen blev iaf riktigt bra! Vid midnatt tackade vi för oss och rullade hemåt.

Idag är det söndag. Vid 10 är det städdag här i området. Ett initiativ från oss boende som tröttnat på allt skräp och skit som ligger överallt. Så det tänkte vi bidra på. Alex ska sen iväg på derbyt i em, jag blir själv hemma med grabbarna. Ska nog gå bra!

Ha en fin söndag!
Anonym
2019-04-28 @ 14:32:06

Men hur söt var inte er lilla grabb! Kul att det gick bra! :)

Svar: Verkligen! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0