Rent hem

Så underbart att komma hem tlll ett rent hem igår. Luktade rent ända ut i trapphuset. Fönstren är skinande rena, å ugnen likaså. Så eftermiddagen igår gick till att tvätta och få upp gardiner igen. Skulle vilja byta ut gardinerna i sovrummet. Nu har vi rätt tunga, mörka gardiner därinne. Vill ha något mer vårigt. Får se om jag kan hitta något som passar.

(null)
Vårstädat fönster.

Idag har jag och E startat dagen med ett gympass på Friskis. Han skötte sig exemplariskt! Jag körde lite cirkelträning och kondition. Kändes bra. Kom hem för en stund sen. Hunnit duscha och ätit lunch till ett avsnitt Greys. E borde vakna snart för lite mat, sen blir det nog bara mys i soffan resten av dagen. Snön faller ute, det lockar inte alls! Alex ska hämta på förskolan idag, så vi slipper gå ut.

(null)
Min fina älskade bebis!

Känns skönt att det snart är helg. Har mkt roligt planerat denna helg, det ser vi fram emot!

Nej, dags att mata bebis! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0