Söndag+måndag

Var själv med kidsen igår, söndag. Alex var iväg på fotbollen (Bajens hemmapremiär). Elton sov exakt noll under hela dagen. Hela em gick typ åt till att försöka få honom att somna. Men han vägrade. F tröttnade totalt på livet vid 18.30, å somnade i soffan. Han vaknade till när jag bäddade ner honom, å då blev det KAOS. Frank var arg. Elton var arg. Och jag var arg. Blev en tuff kväll, helt klart. Frank kan vara riktigt stökig och busig när han drar igång. Igår slog det verkligen i taket. 100kg dåligt samvete för att en blir arg.

Ny dag, nya tag idag. Jag fick iaf lite sovmorgon (tog dock nattens alla matningar). Hade tid för läkarbesök hos min gyn idag. Min BM kunde inte skriva ut p-piller pga för högt BMI. Min läkare rekommenderade hormonspiral. Är inte aspepp på det faktiskt. Verkar göra så sjukt ont att sätta in. Slutade iaf med att hon skrev ut Cerazette (eller snarare en budgetvariant av det), som är ett mellanting mellan mini-piller och p-piller. Tänkte vänta in nästa mens innan jag börjar med dom. Får hoppas att de funkar bra!

Efter läkarbesöket unnade jag mig en pedikyr. Så jävla nice! Va precis vad mina trötta fötter behövde. Gick till Green Salon inne i Sumpan. Helt ok ställe.

(null)
Alltid lika svårt att välja nagellack!

Kom hem för en liten stund sen. Har fixat lite inför städet på onsdag. Plockat ner gardiner, då hon även ska putsa fönstren. Ska bli såå skönt med en ordentlig städning! Ser så naket ut nu utan gardiner. Får se lite om vi kanske ska passa på att byta eller om samma får komma upp igen.

Annars blir det bara en lugn kväll. Som vanligt!

Trevlig måndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0