Träning

Hade en tuff morgon med F igår. Allt var fel. Han är inne i en period där han ändrar sig fram och tillbaka tusen gånger. "Vill ha macka!", "Vill inte ha macka!". Ja, ni fattar. Så bråk och stök innan vi kom iväg till föris. Väl där var han så ledsen. Ville inte alls gå in. Tillslut så rev vi plåstret. Fick ett sms sen att han var glad och lekte för fullt. Sån lättnad!

Jag och Elton gick till Friskis. Blev ett pass i gymmet. E sov genom hela passet, så skönt! Körde lite i cirkelgymmet, lite Mamma-mage och sen cyklade jag i 20min. Ett bra pass!

(null)
Sjukt tradigt, men bra träning!

Resten av dagen gick åt att röja hemma, för idag har vi städhjälpen hemma hos oss. Haft ett brake sen årsskiftet, har saknat henne. Hon är verkligen grym! Idag ska hon även ta sig an våra fönster och ugnen. Ska bli så skönt att komma hem till ett nystädat hem.

Jag och E hänger i Blocks undertiden. Ska strax möta upp en mammavän för en lunch. Ska bli trevligt! Tror vi blir kvar här tills F ska hämtas på föris.

Ikväll får vi leverans från Coop. Asså älskar hur mkt man kan förenkla sin vardag nuförtiden. Med både små och stora medel.

Hoppas ni får en fin onsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0