Helgen & ny vecka

En blir lite dagvill när en konstant har helg! Idag är det iaf måndag! Har varit en bra helg! I fredags skulle vi ha åkt till Mulle Meck-parken, men det regnade. Så vi åkte till Leos lekland istället. Frank röjde runt, även Elton fick leka lite. Vi kom dit efter lunch, och åkte hemåt vid 17-tiden. Visade sig vara ett bra drag, då båda kidsen sov vid halv sju! Så blev lite TV-häng å sådär sen!

(null)
Cyklarna är skoj!

(null)
En nöjd Elton!

Lördag var jag först å tränade. Känns skönt att hyffsat vara på banan träningsmässigt igen. Under dan sen gjorde vi inget speciellt. Alex & Frank var iväg på Solvallaloppisen en sväng, de hittade dock ingenting. På kvällen sen var jag på tjejmiddag hos Ellen. Blev en supermysig kväll verkligen! Kom hem vid halv ett! Herregud..

Å det kändes igår. Fysatan va trött jag var! Vilade bort hela förmiddagen. Spottade upp mig när Alex drog på fotbollen. Söndagsröjde lite å sådär. Båda kidsen sov när Alex kom hem, älskar när nattningen av Frank går smooth. "Mamma, jag kan sova själv så kan du mata Elton". Fem min senare har han tokdäckat. Lilla skatten! <3

(null)
Min stora lilla människa!

Ny vecka då. Idag ska vi till BVC på 3-årskontroll med Frank. Ska bli spännande! Sen har vi bokat en trip till Åland på tisdag. På ons kommer ÄNTLIGEN vår städhjälp, vi ska signa upp oss igen i höst. Resten av veckan är rätt oplanerad. Söndag ska vi ha kalas för Frank, så blir väl en del fix inför det.

Hoppas ni får en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0