IKEA-dejt med Frank

Idag har jag och F varit på äventyr! Vi åkte kollektivt ut till Ikea. Buss, tåg och sen buss igen. Himla spännande! Väl framme fick F syn på deras nya lekrum. Han skulle prompt in där å leka. Vi checkade in, han fick nummerväst å hela köret. Å jag knallade in i varuhuset. 10min senare ringer dom. Frank var superledsen! Vet faktiskt inte om det hade hänt något, eller om han bara tyckte att det var läskigt att vara där utan en förälder. Vi får prova igen en annan gång!

Nåväl, vi gick till restaurangen då och käkade köttbullar. Var himla mysigt att sitta och prata med bara Frank vid bordet. Han har mkt å säga, min stora lilla skatt!

Efter maten kikade vi runt inne på Ikea. De har verkligen såå mkt fint när det kommer till möbler och förvaringssystem! Ser såå mkt fram emot att styra upp vårt framtida hus med massa fiffiga Ikea-lösningar!

Mitt mission var att köpa en duschhylla. Kom därifrån med liite mer än så. Som alltid! Köpte lite förvaringslådor till min byrå, nytt spjälskydd, fejk-kaktusar och en Trofast-back. Supernöjd!

(null)
Nya duschhyllan, fiffig lösning som fästs i duschstången. Voxnan, 99:-.

(null)
Trofastbacken passar perfekt i Stokke-stolen! Perfekt till att förvara våtservetter.

(null)
Förvaringslådorna heter Skubb, å de passar perfekt i Malmbyrån.

När vi var klara kom Alex å hämtade oss med bilen. Blev ju lite att släpa på.

Blev iaf ett mysig dag med F! Himla spännande att åka buss & tåg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0