Movits!

Jag går tydligen på Grönan en gång om året. I augusti. För å se svensk hiphop/rap/whatever. Förra året stod Timbuktu på scen, i år Movits.

(null)
Konsert-tajm!

Mötte upp Ellen inne i stan efter hennes jobb. Sen rullade vi ut mot Djurgårn. Vi hade bokat bord på Fiesta inne på Grönan. Åt massa goda tacosar, riktigt bra! Men blev fan dyrt som satan (tänk på att jag fn lever på f-penning) (lever iofs på landstingslön övrig tid.. skitsamma!). Innan konserten drog igång vid 20 hann jag med ett åk i Kvasten. Tjoohoo!

(null)
Taco-tapas.

Konserten då? Asså vad är grejen dom kör med att "teasa" Äppelknyckarjazz?! De spelar introt, å sen ba näääää luring! Jag fattar ju att de är trött på en 10 år gammal låt, men vafan! Folk vill knycka sina äpplen!

(null)
Movits!

I övrigt en ball spelning. Herbert Munkhammar gästade, alltid trevligt! Movits är alltid bra live!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0