BVC-hembesök & Hjärtans dag

Himlen brann i morse. Så häftigt!

(null)
Magisk himmel.

Lämnade F på förskolan, sen gick jag hem och sov bort hela förmiddagen. Så skönt och välbehövligt! Efter lunch kom vår nya BVC-sköterska på hembesök. Vi fick en massa foldrar med info om diverse, hon vägde E (väger numer 3,87 kg!) och kikade så att allt såg fint ut. Sköterskan vi hade med F har slutat, så vi kommer att ha den nya även till Frank.

(null)
Min lilla gosiga kille!

Alex gick sedan å hämtade F. Sen for de till läkaren för återbesök för Franks del (magen nivet!). Allt hade gått bra! Ungen har gjort väärsta växtsprånget på bara nån månad, han väger numer 16kg och är hela 95cm lång. Min lilla bebis börjar bli stor! Vi ska nu iaf börja trappa ner Movicolen under ganska lång tid (1-2 månader). Håll tummarna att hans mage fortsätter jobba som den ska!

Alex och Frank kom hem för en stund sen. F fick välja middag, så blir köttbullar och makaroner. Inte så romantiskt kanske, firandet av Alla <3 dag hamnar i lite skymundan! Fick en jättefin present av Alex. Ett armband som jag önskat mig. Av mig fick Alex en fotvårdsbehandling, hans trötta fötter kan behöva lite kärlek! Så i morgon ska han iväg på det.

(null)
Kärleksknut. <3

Dags för middag, sen lite mys i soffan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0