Naprapatbesök & lunchdejt

I helgen sträckte jag mig i ryggen när jag lyfte Frank ur bilen. Pang sa det! Hade turen att min naprapat hade tider redan denna veckan, så var där idag. Hon kunde konstatera att det var en sträckning. Hon behandlade med värme och laser för att påskynda läkning. Det kändes bättre redan efter behandlingen, hon kan verkligen sin grej. Hon är svindyr, men värd varenda krona! Ska tillbaka dit nästa vecka igen för ett återbesök. Har fått två övningar jag ska göra tills dess. Så hoppas jag att ryggen blir bra snart!
 
Var klar vid 12-tiden. Tog pendeln in till centralen å mötte upp Ellen. Vi gick till Reload vid Hötorget och käkade lunch. Mixade min egna sallad, riktigt gott! Pratade bort nån timme, sen kikade vi i lite affärer å. Hittade dock inget. Kikade lite födelsedagspresenter till F. Han önskar sig bilar. Men han har redan 100 bilar. Så ja, vi får se vad det blir helt enkelt!
 
Sitter i soffan nu och kikar ett gammalt avsnitt Maria Wern. Blev en stökig läggning av E, mer om det en annan gång. Kanske.
 
I morgon ska vi på äventyr igen. Blir ett besök på Tom Tits i Södertälje. Tror F kommer att gilla det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0