Helgen

Det är förvisso bara söndag morgon änsålänge, dvs helgen är långt ifrån slut. Men tänkte ändå skriva lite vad vi hittat på.

I fredags var Anneli&Andreas här på middag och spelkväll. Vi trotsade vädret å grillade (så svenskt att grilla i typ minusgrader!). Såå gott! Sen blev det en omgång TP. Såklart killarna mot tjejerna. Ni kan ju gissa vilka som vann! ;D Blev iaf en himla bra kväll! Frank krigade på hela kvällen, han somnade ovaggad sen kan jag säga!

Lördag då. Jag började dagen med ett pass på Friskis. Ett digitalt spinningpass. Var faktiskt inte så dumt! Passet var "bara" 40min (istället för 60) och det räckte gott och väl! 

Efter dusch och lunch tog vi en prom till Coop och handlade till kvällen. Alex och Frank stannade en stund vid en lekpark, jag och Elton gick hem. Vi åt tacos till tidig middag. Nattade F och E vid 19.30-tiden. Båda somnade rätt ovaggade, när hände det sist?!

Vi kurade sen ner oss i soffan och tittade på film. Lyckligare kan ingen vara, en svensk film med David Hellenius. Den var faktiskt helt ok! Bra svensk romantisk komedi lixom.

(null)
2,5 av 5.

Nu är det söndag som sagt. Vi har städdag i föreningen. I eftermiddag ska vi ut till Ekerö, till Backlunds. Vi ska fira att Stellan fyllt år (hans kalas krockade med bröllopet). Ska bli mysigt!

Hoppas ni får en fin söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0