Det har blivit vardag

Nu är vi äntligen på banan igen. E är fortfarande lite hostig, men pigg! Veckan har rullat igång. Har hunnit med lite träning, besök på det lokala Babycafét å hängt med lite andra mammor, lite promenader. Ja nivet sånt mamma-ledig-jox.

I onsdags hade vi städet här. Så fantastiskt att komma hem till en nystädad lägenhet. Insåg då hur jäävla skitigt golvet i badrummet är. Eller snarare fogarna. Efter lite googlande letade jag fram en rotborste härhemma. Lite spray och sen gick jag loss och skrubbade. Asså jävlar vilken skillnad det blev! På vissa ställen är fogen skadad, så det gick ju såklart inte bort. Men all skit, all smuts gick att borsta bort. Det blev verkligen så fint!

(null)
Asså kolla skillnaden!

Älskar att städa när det verkligen syns att det gjorts nåt.

Har börjat googla lite bilstolar. Eltons babyskydd är godkänt upp till 80cm, så än är det ju ingen panik. Vi kommer behöva montera ena stolen i framsätet, blir alldeles för trångt att ha båda bak. Så vill hitta en stol som funkar att sätta fram. Eller så får Franks stol flytta fram. Ah vet inte alls hur vi ska göra riktigt. Men det är ju ingen stress!

I morgon är det fredag. Veckan har gått såå fort. Ska in till stan en sväng i morgon. Dels för att luncha med Sandra, men tänkte kika lite affärer å. Får passa på når en åker in till stora staden!

Nu ska jag bädda ner mig. Hoppas på en host-fri natt från Es sida. Ah, tänk den tiden man fick sova en hel natt ostört. Det var tider det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0