2006

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sa upp mig. Körde bil för första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Tvivlar på det. Blir väl gamla vanliga löfterna träna mer, äta mindre godis bla bla..

3. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

4 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien

6. Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007?
Körkort.

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför?
Studenten 9 juni, och tatuering 8 november.

8. Vad var din största framgång i år?
Största framgången var att jag tog studenten med 18,0 i snitt. Är rätt stolt över den. Sen att jag lyckades ta mig ifrån Charkmästarn och fick ett så mycket bättre jobb.

9. Största misstaget?
Alla gånger jag trott det bästa om människor, och blivit sviken lika många gånger ungefär.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har det nånsin gått ett år utan att jag är sjuk?

11. Bästa köpet?
Man är väl materialist, så datorn och digitalkameran stör högt på den listan. Och den rosa ipod nanon såklart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn gick på en del faktiskt. Och en förnyad garderob.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten, helt klart. Sen Ramonas och min charter till Bulgarien.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006?
Boten Anna, Glassigt, Längst Fram i Taxin, Welcome To The Black Parade, Dolly Song.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2006 var ett mellanår, med sina ljusglimtar.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat mer på mina vänner. Dom känner mig bättre än vad jag själv gör.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre snedsteg. Men man lär ju sig av sina misstag.

18. Hur tillbringade du julen?
Första julen utan mormor och hennes man. Firade med familj och släkt hemma his moster.

19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Hur många one night stands?
Allt över 1 är för många.

21. Favoritprogram på TV?
OC och One Tree Hill.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Vet ej.

24. Största musikaliska upptäckten?
Jason Mraz och Damien Rice.

25. Något du önskade dig och fick?
Ett jobb.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Körkort.

27. Årets bästa film?
Pirates of the Carribean

28. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
Lugnt med släkt och vänner. Fyllde 19.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer ledigt i somras, en bil och ett körkort, en pojkvän att kramas med.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
Ta det du har och gör det bästa av situationen.

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna och familjen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
David Beckham, bara han inte pratar. Och Robbie Williams såklart.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Linda Rosing. Hon är väl politiskt aktiv, eller hur var det nu?

34. Vem saknade du?
Min syster. Hon flyttade hemifrån. Tomt utan henne.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Jobbarkompisarna ute på Charken. Sugit jobb, men kul människor.

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?

Måste tagga ner.

Gott Nytt År!

Malou
2006-12-31 @ 15:31:14
URL: http://lollodi.blogspot.com

Jag älskar sådana här listor... Är det ok om jag snor den för framtida bruk? :) Gott nytt år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0