Ingenting

Söndag

Jag gillar inte alls söndagar. Gick ner på stan. Köpte ett par skor, och två nagellack. Älskar skorna, men min plånbok älskar inte mig just nu. Kändes dock bättre senare då jag tjänat in 1/3 av skorna på herrarnas match i Allsvenskan.

Imorrn är det måndag. Ny vecka, men även ny månad. Oktober är på G. Såhär nära julafton har vi aldrig varit förut i år (för att citera allas våran Öyvinn Björkas). Jag längtar till snö. Vill sätta på mig min varma vinterjacka och gå ut och njuta av den kalla, friska luften. Dricka varm choklad på ett fik nånstans. Jag vill fylla år, jag vill fira jul, jag vill fira in ett nytt år. Ett nytt år med nya möjligheter.

Men tills dess njuter jag mest. :)

Ska prova ett nytt pass imorrn, skivstång. :) Ska bli spännande. Hade dock känts bättre om nån annan rookie följt med.

Nu ska jag sova, för jag är trött.

/M
E
2007-10-01 @ 16:15:38
URL: http://emeliebouvin.webblogg.se

Du vill åka till Linkan å se på Larre också =)

Karro
2007-10-01 @ 21:55:32

HAHA! Öyvinn! Och VARJE dag drog han det där skämtet... Det var tider det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0