Män som hatar kvinnor

Filmen igår var grym! :) Jag blev absolut inte besviken. Visst, boken är bättre. Men så är de ju alltid. Men filmen hade med de viktigaste delarna. Och jag tycker absolut att ni borde gå och se den!



Den får fyra av fem toasters! Full fart!

Innan bion var vi på Coffe Corner och käkade. Geson löpte amok, och skulle ta död på Madde. :S Senare på bion terroristattackerade han Chris biobiljett. Den där Geson asså! :P Påvägen hem från bion blev jag brutalt attackerad av Chris med is och grus. Men ah, jag antar att jag förtjänade de, eftersom jag nästan lyckades fälla han. ;P Tihi. Var iaf en riktigt rolig kväll igår. :)

Ska snart bege mig till sporthallen för lite dömande. Blir där hela förmiddagen. Himla skoj, å bra med lite extra cash! :) Har hittat så himla mkt fina vårkläder som skulle hänga fint i min garderob.


Becc,Katt&Sandy!
2009-02-28 @ 10:29:40

Vi ska se filmen ikväll, närmare 17.40. Vi uppdatrar om vad vi tycker :D Lördagskram!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0