Sjukling

Det är grymt trökigt att vara sjuk asså.. Har mest gjort ingenting nu i afton, Tänkte organisera upp mitt itunes, men orkade inte. Drygt när man inte har en riktigt mus. Ska kanske gå och köpa en liten smidig en. Kan vara skönt att ha ibland. Pekplatta är rätt drygt. Sitter nu och väntar på att Allsången ska börja. :) Ingen sommar utan Allsång och Morden i Midsommer på tisdagar.

Annars smids lite planer för helgen. Det är ju det där himla Power Meet. Jag vågrar vägra det ganska hårt. Jag och Becc har styrt upp tjejkväll här på lördag med grill, vin och skitsnack. Jag gillar't!

Bara så ni vet så tänkte jag vara frisk och åka och träna på torsdag. Heja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0