Strejkande bromsar = krock med Pressbyrån

Hände en sjukt rolig grej idag. Eller ah, kan inte annat än garva åt mig själv. Skulle till Pressbyrån och hämta ut ett paket. Cyklade mot huset, och skulle stanna och parkera cykeln vid husväggen. Då väljer mina bromsar att strejka, så dundrar rakt in i väggen. Gjorde faktiskt illa mig lite i benet mellan benen. Men kunde inte annat än skratta lite åt mig själv.


Farligt ställe!

Å det jag hämtade ut var mina nya träningsskor. Jag är nog nöjd tror jag. De funkar bra med mina sulor. Ska testa dom på ett pass imorrn tänkte jag. :) Himla snygga är dom iaf.

Annars har dagen varit lugn. Sovmorgon till 13. Har sen tvättat, och varit å storhandlat. Denna månad blir knaper asså.. Mkt stora utgifter som kurslitteratur och besök hos frissan. Men ah, det ska nog gå ihop. Får hoppas att man blir lite bortskämd i V-ås över påsk. :)

Fick tillbaka Matte D tentan idag. Fick 36 av 40. I rule! Uppgiften som jag missade på kunde jag ju faktiskt löst om jag bara hade tänkt efter lite. Sånt är lite bittert. Men ah, jag får vara nöjd med mitt resultat ändå. :) Så imorrn drar Kemi B igång. Ska bli roligt. :)

Nej, ska ta hand om tvätten nu och sen krypa ner i sängen.

Syster
2009-03-31 @ 20:04:15
URL: http://www.cslagbrand.blogspot.com/

Haha, lika kul att läsa om det som att höra om det ;-)

sofia
2009-04-01 @ 07:28:53
URL: http://iabo.blogg.se/

tack malin!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0