Så enkelt, så enkelt, att bara ett barn klarar av det

Det har snöat ännumer idag. Kalmar är snart helt insnöat, och det är inte ens december än. Hur ska detta sluta? Det enda jag håller tummarna för nu är att flyget ska gå som det är tänkt den 19:e. Annars vet jag inte vad jag gör!

Vi hade föreläsning idag om glaukomkirurgi. Vi fick se en läskig film från en operation. Not so nice faktiskt! Men blir verkligen hur fascinerad som helst! Finns galet skickliga kirurger i detta avlånga land som kan fixa både det ena och det andra i ögat. Ballt! Fast ah, jag är väldigt glad om jag slipper problem med mina stackars ögon.

Det är jobbigt att vara sjuk. Hade hellre bara varit lite krasslig.. ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0