Läcker där nånstans norr om Mönsterås

Har varit en fullspäckad dag i fröken Slagbrands liv. Var hos Claudia på Frank i morse för lite klippning. Men känner sig alltid så väl omhändertagen efter en timme hos dom. :) Håret blev jag nöjd med, som alltid! Mötte sedan upp Amanda och Nathalie, och senare även Elin, för lite shopping på stan. Hittade dock inget jag föll för. Blev sedan lunch på Café Nilssons i Baronen, innan vi begav oss till skolan för lite föreläsningar. Slutade sen vid 17.

Begav mig in till stan en sväng till efter skolan. Köpte en hårfön på Åhlens. Tror nog den kommer funka finfint! :)

Sitter och myser i min onepiece nu. Bästa köpet ever! Har strukturerat upp alla mina pärmar med skolmaterial i afton. Shoppade pärmar för 400:- idag. Värt! :S Men sjukt snyggt blev det iaf! Och jaaaa, pärmar i en bokhylla kan faktiskt vara snygga! Speciellt om det är likadana. ;P


Myspys

Ibland är det sjukt jobbigt att vara schizofren. :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0