Tentat, och drömmer om ny dator

Skrev tenta imorse. Ögats sjukdomar. Gick ganska bra. Vill dock inte hoppas på för mkt. Men tror nog jag fick G iaf. Och det är väl de som räknas! Skönt att iaf kunna lägga de åt sidan, och börja med nytt. Farmakologin börjar på onsdag. Spännande! Längtar dock efter undersökningsrummen! Jag vill leka optiker igen juuuu! Men jaja, får minsann vänta 3 veckor till, typ.

I morgon ska jag köpa dator. Den är liten och rosa, med matchande mus. Sen har den väl typ en hårdisk, och sån där processorgrej. Och kanske nå ram-minne. Men ah, skitsamma. Man får en matchande mus. ;) (Obs, skämt! Den är faktiskt både snygg och bra!)

Bild från netonnet.se

Så i morgon ska jag och Natta ut till Netonnet och shoppa dator. Tur att man är ledig i morgon, kan jag leka med den heeela dagen. ;) Ska dock storstäda i morgon också, och tvätta.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0