Interna patienter?

Hade externa patienter idag på skolan. Och även denna gången dök inte min patient upp. :( Men snälla Jonte kom till min undsättning! Snälle Runne ställer upp vettni! Känns som jag mest får ragga patienter hela tiden. :P Lille Jonte har ju då inget synfel, så han vi stå ut med lite BV-mätningar istället. Sjukt tråkigt för hans del, sjukt bra för min del. :)

Haft pass på friskis i afton. Gick faktiskt himla bra. :) Nya passet börjar sitta i skallen. Men fusklappen, den får minsann hänga kvar några gånger till. :P Bara för att sejfa lixom.

När man sen kom hem hade Madde bakat en kladdkaka. Hennes mor är på besök, så då gör man sånt. :) Fick mig en bit (eller snarare två..), och den fick heeelt klart godkänt! Riktigt mumsigt!

Ska hoppa in i duschen nu! I morgon blir det lite plugg på förmiddagen, öva på eftermiddagen med Jessica. Sen blir de nog nån timmes plugg till efter de. :)

Petta
2011-04-01 @ 09:14:00

Dumme Runne




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0