5 veckor coming to an end...

I morgon är det min sista dag på praktiken. 5 veckor går verkligen hur fort som helst när man har roligt! Lisa har varit en underbar handledare som verkligen stöttat mig och pushat mig i alla lägen. Har verkligen fått sätta mina kunskaper på prov! 36 undersökningar har jag hunnit med. :)

Håller på och packar. I morgon åker jag på en liten minisemester. :) Ska först till den kungliga huvudstaden och hälsa på A. Sen kommer C & U på fredag och plockar upp mig. Ska ut till stugan där M & P är, och M & H. Awesome! :P

Har idag varit duktig och tagit fästingvaccinspruta. Jävlar va ont de gör i armen nu! :( Har även investerat i en flytväst. Bra skit! :P

Nej, packa lite mer. Och sedan sova. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0