Vintertid

Klockan är tillbakavriden en timme. En timme av livet som man får göra om. Bara sådär. Vem har bestämt att vi ens ska ha sommar- och vintertid? Konstigt påfund!

Idag är det sista oktober. Helgen bjöd på Halloweenfest här på Tullen, och sedan utgång på Palace. Jag hade dressat upp som flickan i The Ring. Folk hade svårt för att se att det var jag, vilket var bra då jag inte såg klok ut. Men det är väl det Halloween handlar om! Bilder orkar jag inte lägga upp..

Har börjat öva inför praktiska tentan. Det går väl ganska bra. :) Skickade även in mitt case igår. Alla i klassen har fått varsitt fall (jag fick konvergens insufficiens), som vi ska hitta på en patient kring. Blev väl ganska nöjd med mitt. :) Det ska även redovisas på 10 minuter inför klassen plus lärarna. Fyfan. Men ah, bra träning inför examensarbetet.

Usch, är skittrött och haft en molande huvudvärk hela dagen. :/ Jag har visst fått lite BV-problem på äldre dar. Min lärare ska undersöka mig ordentligt och sätta mig på lite synträning. Hoppas att huvudvärken förvinner då.

Sjukt deppigt blogginlägg. :/ Men ah, som vanligt är det mkt som snurrar i fröken Slagbrands huvud. Men tack vare centrifugalkraften så sållas en hel del bort.. Ibland önskar man att man var ett spädbarn, som nöjer sig med att se så långt armarna räcker..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0