1,5 år med min äskling

Jag och A har varit ihop i 1,5 år nu, och det måste såklart firas! Vi möttes upp efter mitt jobb och begav oss till ett tapasställe på en tväris till Sveavägen. Aqui heter stället, blev tipsade av Linnea. Kan varmt rekommendera stället. Sjukt god mat! Vi beställde 8 grejer som vi delade på. Vi tog vitlöksbröd, calamares, tigerräkor, sparris med serrano, kycklingspett, fläskfilespett och två potatis.

Maaaaaat!

Maten var verkligen hur god som helst! Dock hade det räckt med typ 3 var istället, vi åt tills vi storknade! Så svårt med tapas att veta hur mkt varje grej är lixom.

Efter maten gick vi mot Sergelbiografen för att se The Maze Runner. Riktigt spännande film, fattade dock noll av slutet. Detta är ju en film i en trilogi, så kommer en uppföljare inom kort skulle jag tro!

Sevärd!

Filmen får nog ändå 4 av 5. :)

Så mysigt med date-night på en vardag. :) Tack för en mysig kväll mitt hjärta! <3 Och framförallt, tack för att du finns!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0