Ny vecka

Vad ser du fram emot den här veckan?
Mammagrupps-träffen på tisdag. Är första gången vi ska ses. Ska bli kul! Jag hoppas att vi blir ett bra gäng. Känner redan en av mammorna i gruppen, då hon också är med i gravidgruppen på Facebook.
Sen fyller sambon år på fredag, så vi ska fira honom med lite middag på kvällen. Behöver leta upp ett barnvagnsvänligt ställe dock.
 
Vad ser du mindre fram emot den här veckan?
Skulle behöva ta mig in till St Eriksplan och besöka Babyland-butiken. Ena bakhjulet på vagnen har börjat låta, låter som att det är något i vägen lixom. Har jag upptäckt ett sådant ljud så stör jag mig asmkt på det, Så behöver kolla upp de helt enkelt.
 
Ska du träna någonting denna veckan?
Ja! Måndag ska jag på ett Inspirationspass för mammor på F&S. Ska bli jätteroligt! Och på fredag drar de igång med Cirkelfys för mammor. Älskar att vi bor så nära F&S i Sundbyberg. Tar ca 10 minuter att gå dit. Faktiskt en av anledningarna till att i alla fall jag började kika på lägenheter i Annedal, att F&S skulle slå upp portarna på en ny anläggning. Då jag är funktionär på F&S så visste jag ju det lååångt innan det blev officiellt.
 
Hur ser din vecka ut, dag för dag?
Måndag: Träna på förmiddagen, sen blir det nog lugnt hemma bara. Städa och plocka lite efter helgen.
Tisdag: Förhoppningsvis lunch med Maria&Emma, och sedan vid 13 är första mammagruppsträffen.
Onsdag: Eventuellt åka in till stan och kolla upp vagnen.
Torsdag: Träffa Therese&Gustav i MOS.
Fredag: Cirkelfys-pass på förmiddagen, middag för sambon på kvällen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0